Przywróć naszą Ziemię! Webinarium dla młodzieży

Przywróć naszą Ziemię! Webinarium dla młodzieży

Zachęcamy uczniów klas VII-VIII szkół podstawowych oraz uczniów szkół ponadpodstawowych do udziału w bezpłatnym webinarium z okazji Światowego Dnia Ziemi. Wydarzenie odbędzie się w czwartek, 22 kwietnia o godz.12:00. Przygotowało je Ministerstwo Klimatu i Środowiska. Webinarium będzie łączyć elementy wykładu z warsztatami prezentującymi dobre praktyki na rzecz ochrony klimatu.

Zbliżenie na dłonie osoby, która w rękach trzyma sadzonkę rośliny. Całość prześwietlona zielonym światłem. Napis na środku Lekcje z klimatem Ministerstwo Klimatu i Środowiska

Lekcje z klimatem

W czwartek, 22 kwietnia br. odbędzie się kolejne spotkanie on-line na temat ochrony klimatu. Jest ono skierowane do uczniów klas VII-VIII szkół podstawowych oraz uczniów szkół ponadpodstawowych. Na stronie Lekcje z klimatem zostaną opublikowane wykłady i warsztaty, które mogą stanowić punkt wyjścia do dyskusji o klimacie podczas zajęć lekcyjnych. Udział w webinarium jest bezpłatny i nie wymaga rejestracji.

Program webinarium został podzielony na dwa bloki:

Wykłady:

  • „System klimatyczny Ziemi, co to cykl węglowy oraz jak działa efekt cieplarniany?” – wykład dr Aleksandry Kardaś (UW);
  •  „Co mogę zrobić dla klimatu?” – wykład dr Magdaleny Budziszewskiej (UW).

Warsztaty praktyczne:

  • Warsztat kulinarny z Jagną Niedzielską zwracający uwagę na problem marnowania żywności;
  • Warsztat „ubraniowy” z Katarzyną Wolszczak podkreślający kwestie odpowiedzialnej zrównoważonej mody.

Webinarium będzie dostępne na stronie internetowej do czerwca br. Dzięki temu każdy będzie mógł się zapoznać z materiałem w wybranym przez siebie czasie.

Ministerstwo Klimatu i Środowiska planuje organizację kolejnych webinariów. Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie Lekcje z klimatem.

Zachęcamy do udziału.


źródło: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/przywroc-nasza-ziemie-webinarium-dla-mlodziezy

II Giełda Szkół Ponadpodstawowych SP1 w Rajczy 2021

II Giełda Szkół Ponadpodstawowych SP1 w Rajczy 2021

Dla absolwentów szkół podstawowych rozpoczyna się moment w którym powinni zacząć zastanawiać się nad wyborem dalszego kierunku kształcenia i dlatego chcielibyśmy zachęcić bardzo gorąco młodych ludzi oraz ich rodziców do zapoznania się z naszą ofertą edukacyjną publicznych szkół średnich.

 

Warto podkreślić, że szkoły średnie prowadzone przez Powiat Żywiecki oferują nie tylko atrakcyjne formy kształcenia, ale gwarantują możliwość uzyskania uprawnień zawodowych w wielu poszukiwanych na rynku pracy – kierunkach jak np. mechatronik, mechanik samochodowy, logistyk czy hodowca koni. W ostatnim czasie uruchomiono kolejne nowości m.in. mechanik motocykli i quadów oraz zatwierdzono dalsze funkcjonowanie klas wojskowych. Oprócz tego oferujemy wszystkim zainteresowanym kwalifikowane kursy zawodowe, a do wyboru jest krawiectwo, kosztorysowanie lub opiekun medyczny.

W ramach licznych umów z pracodawcami organizujemy staże i praktyki w renomowanych przedsiębiorstwach oraz ciekawe zagraniczne praktyki w specjalistycznych firmach.

Pragniemy również poinformować, że Powiat Żywiecki przystąpił do realizacji programu „Czas na zawodowców z Powiatu Żywieckiego”. W ramach tego programu uczniowie wybranych kierunków zawodowych będą mogli otrzymać 2 tys. złotych za podjęcie stażu uczniowskiego.

Chcemy zapewnić wszystkich zainteresowanych absolwentów szkół podstawowych, że jako organ prowadzący przygotowaliśmy w naszych szkołach średnich wystarczającą ilość miejsc dla wszystkich chętnych. Dotyczy to zarówno miejsc o profilu licealnym, ale również szkół technicznych jak i branżowych (zawodowych).

 

Ciekawe kierunki, wysoki poziom kształcenia, stosunkowo dobre warunki dojazdu do szkół i zagwarantowana bezpłatność sprawiają, że oferta naszych szkół publicznych jest atrakcyjna i godna rozważenia!

Ponadto cały czas pracujemy nad podniesieniem jakości bazy dydaktycznej i lokalowej naszych jednostek oświatowych. W ostatnim czasie zakończyliśmy realizację projektu  modernizacji 27 klaso-pracowni za kwotę prawie 5 mln złotych. W ramach tej kwoty Powiat Żywiecki doposażył także szkoły w nowoczesny sprzęt i urządzenia umożliwiające uczniom nabycie kompetencji i uprawnień niezbędnych do potrzeb obecnego rynku pracy.

W chwili obecnej trwa realizacja największego na Żywiecczyźnie projektu termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanego przez Powiat Żywiecki.

Szkoły objęty tym projektem to: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Żywcu, I Liceum Ogólnokształcące w Żywcu, Zespół Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Żywcu-Moszczanicy, Zespół Szkół Ekonomiczno – Gastronomiczny w Żywcu oraz Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych i Milówce. Koszt w/w inwestycji to ponad 28,2 mln złotych.

Wyniki matur w szkołach dla których organem prowadzącym jest Powiat Żywiecki corocznie potwierdzają dobre przygotowanie naszej młodzieży i są wyższe od średniej w kraju jaki i średniej w województwie śląskim.

Szczegółowe informacje o naborach umieszczone zostały na naszej stronie internetowej oraz na stronach internetowych naszych szkół średnich.

————————————————————–

źródło: http://www.zywiec.powiat.pl

Przejdź do oferty edukacyjnej 2021/2022

Szkoły ponadpodstawowe publiczne powiatu żywieckiego

I LO w Żywcu

ZSAiO w Żywcu

ZSTiL w Żywcu

ZSS w Żywcu

ZSBD w Żywcu

ZSEG w Żywcu

ZSME w Żywcu

ZSOiT w Milówce

ZSZ w Węgierskiej Górce

SOSW w Żywcu

Szkoła Muzyczna w Żywcu

Szkoły niepubliczne 

Zespół Szkół Plastycznych w Bielsku-Białej

Liceum Ogólnokształcące w Wiśle

Wykaz szkół i placówek niepublicznych powiatu żywieckiego

Na jakie zawody będzie zapotrzebowanie na rynku pracy?

Na jakie zawody będzie zapotrzebowanie na rynku pracy?

źródło: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/prognoza-zawody-2021


 

Automatyk, dekarz, monter nawierzchni kolejowej, technik budowy dróg, technik programista, technik robotyk, technik spawalnictwa – to wybrane zawody szkolnictwa branżowego, na które prognozowane jest szczególne zapotrzebowanie na pracowników na krajowym rynku pracy. Już po raz trzeci Minister Edukacji i Nauki ogłosił w formie obwieszczenia prognozę zapotrzebowania na pracowników w zawodach szkolnictwa branżowego na krajowym i wojewódzkim rynku pracy.

Każdego roku, do 1 lutego, MEiN ogłasza prognozę w drodze obwieszczenia, w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”. Oprócz zapotrzebowania na krajowym rynku pracy, obwieszczenie zawiera również wykaz potrzebnych zawodów w poszczególnych województwach.

Celem prognozy jest wskazanie w jakim kierunku powinna kształtować się oferta szkolnictwa branżowego w odniesieniu do potrzeb krajowego i wojewódzkiego rynku pracy.

Prognoza jest podzielona na części krajową i wojewódzką. Określa ona ułożone alfabetycznie zapotrzebowanie na pracowników w poszczególnych zawodach.

Prognoza na krajowym rynku pracy

Prognoza krajowa zawiera alfabetyczny wykaz 28 zawodów, dla których, ze względu na znaczenie dla rozwoju państwa, jest prognozowane szczególne zapotrzebowanie na rynku pracy. Ma ona na celu wspomaganie szkolnictwa branżowego poprzez stymulowanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe.

Zawody o szczególnym znaczeniu dla rozwoju państwa to: automatyk, dekarz, elektromechanik, elektronik, elektryk, kierowca mechanik, mechanik-monter maszyn i urządzeń, mechatronik, monter nawierzchni kolejowej, murarz-tynkarz, operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych, operator maszyn i urządzeń do robót ziemnych i drogowych, operator obrabiarek skrawających, ślusarz, technik automatyk, technik automatyk sterowania ruchem kolejowym, technik budowy dróg, technik dekarstwa, technik elektroenergetyk transportu szynowego, technik elektronik, technik elektryk, technik energetyk, technik mechanik, technik mechatronik, technik programista, technik robotyk, technik spawalnictwa, technik transportu kolejowego.

W 2021 r. na liście krajowej pojawiły się po raz pierwszy 4 zawody:

  • Dekarz – aktualne i przewidywane zapotrzebowanie na pracowników znacznie przekracza liczbę kształconych obecnie osób i wynika z potrzeb rynkowych zidentyfikowanych w branży dekarskiej.
  • Technik dekarstwa (nowy zawód od września 2021 r.) – analizy rynku wykazały konieczność dalszego rozwoju kwalifikacji w zawodzie dekarz przez umożliwienie uzyskania bardziej zaawansowanych kwalifikacji i zapewnienie perspektyw rozwoju dla absolwentów zawodu.
  • Technik robotyk (nowy zawód od września 2021 r.) – zmiany technologiczne powodują zasadność, a nawet konieczność wprowadzenia tego zawodu. Odpowiednie zaawansowanie kwalifikacji i innowacyjny charakter zawodu będą stanowić o jego atrakcyjności wśród potencjalnych uczniów.
  • Monter nawierzchni kolejowej – zawód został dodany ze względu na planowany rozwój infrastruktury kolejowej, m.in. w związku z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, a także z planami rządu w zakresie rozwoju sieci kolejowej w Polsce.

W części wojewódzkiej prognoza określa ona alfabetyczny wykaz zawodów o istotnym lub umiarkowanym zapotrzebowaniu na wojewódzkim rynku pracy.

Pełny wykaz prognozowanego zapotrzebowania na zawody w skali kraju i z podziałem na województwa zawiera załącznik do obwieszczenia dostępny jest w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski”.

Dodatkowe informacje – czym jest prognoza?

Każdego roku ministerstwo publikuje w formie obwieszczenia prognozę zapotrzebowania na pracowników w zawodach szkolnictwa branżowego na krajowym i wojewódzkim rynku pracy.

Pierwszy z takich dokumentów został opublikowany w 2019 roku. Prognoza zapotrzebowania na pracowników w zawodach szkolnictwa branżowego ma na celu wspomaganie celowego i adekwatnego kształcenia zawodowego, a tym samym przyczynianie się do przeciwdziałania bezrobociu wśród absolwentów szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Polsce.

Prognoza uwzględnia dane Instytutu Badań Edukacyjnych opracowane w szczególności na podstawie statystyki publicznej (Główny Urząd Statystyczny), danych z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Systemu Informacji Oświatowej. Ważną rolę odgrywają również opinie rad sektorowych do spraw kompetencji i Rady Programowej do spraw kompetencji, a także ministrów właściwych dla zawodów szkolnictwa branżowego.

Prognoza stanowi syntetyczne ujęcie różnych źródeł opisujących tendencje na rynku pracy w kontekście strategii rozwoju państwa i regionów. Celem prognozy jest dostarczenie przesłanek do kształtowania oferty szkolnictwa branżowego adekwatnie do potrzeb krajowego i wojewódzkiego rynku pracy.

Procedury przetwarzania danych opracowane przez Instytut Badań Edukacyjnych (jednostka nadzorowana przez MEiN) pozwalają na wykorzystanie w sposób kompleksowy ogółu czynników wpływających na kształtowanie się podaży i popytu na pracę w perspektywie długofalowej. Celem było stworzenie prognozy zapotrzebowania na zawody na okres 5 lat, przy uwzględnieniu różnych dostępnych źródeł danych ekonomicznych, demograficznych i edukacyjnych na poziomie ogólnokrajowym i regionalnym, w przekroju branżowym.

Wpływ prognozy na szkoły

W ramach znowelizowanych przepisów prawa oświatowego, samorządy na 2022 rok otrzymają zwiększoną subwencję oświatową na szkoły kształcące w zawodach, na które prognozowane jest szczególne zapotrzebowanie na krajowym rynku pracy, wskazane w prognozie z roku 2021.

Dzięki opublikowanej prognozie, szkoły i organy prowadzące mogą zaplanować zawody, które będą uruchamiane w nowym roku szkolnym 2021/2022. Co istotne, decyzje podejmowane w tym zakresie, uwzględnią zróżnicowany sposób finansowania tych zawodów.

Prognoza zapotrzebowania na krajowym rynku pracy jest uwzględniana przy podziale subwencji, co roku dotyczy uczniów rozpoczynających naukę w danym zawodzie i ma zastosowanie przez cały cykl ich kształcenia. Takie rozwiązanie zapewnia stabilność finansową samorządów w kształceniu zawodowym. Mają dzięki temu pewność, że decyzja
o uruchomieniu kształcenia w zawodzie z listy zawodów o szczególnym znaczeniu dla rozwoju państwa przełoży się na wyższe finansowanie w ramach subwencji przez wszystkie lata nauki.

Departament Informacji i Promocji
Ministerstwo Edukacji i Nauki

 

Materiały

Obwieszczenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 27 stycznia 2021 r. w sprawie prognozy zapotrzebowania na pracowników w zawodach szkolnictwa branżowego na krajowym i wojewódzkim rynku pracy (M.P. 2021 poz. 122)

 

Wymagania na egzaminach ósmoklasisty i maturalnym – rozporządzenie podpisane

Wymagania na egzaminach ósmoklasisty i maturalnym – rozporządzenie podpisane

Wymagania egzaminacyjne obowiązujące na egzaminach: ósmoklasisty i maturalnym w 2021 r., zniesienie obowiązku przystąpienia do egzaminu ustnego i egzaminu z jednego przedmiotu dodatkowego na poziomie rozszerzonym, a także umożliwienie zmiany deklaracji przystąpienia do egzaminu maturalnego – to główne kwestie, które zawiera rozporządzenie podpisane dziś, 16 grudnia br., przez Ministra Edukacji i Nauki Przemysława Czarnka.

https://www.gov.pl/web/edukacja/wymagania-na-egzaminach-osmoklasisty-i-maturalnym

Potyczki matematyczno – fizyczne „Zdaj lepiej”

Od października wszyscy uczniowie klas siódmych i ósmych naszej szkoły uczestniczą w projekcie „Zdaj lepiej” mającym na celu przygotowanie do egzaminu po szkole podstawowej.

W zmaganiach matematyczno-fizycznych uczniowie są wdrażani do systematyczności  w przygotowaniu do egzaminu z matematyki i fizyki. Zapoznają się z różnymi typami zadań egzaminacyjnych oraz sposobami ich rozwiązań. Zakres materiału został podzielony na 6 części. Do każdej części uczniowie otrzymują zestaw zadań powtórzeniowych do samodzielnego rozwiązania. Wybrane zadania są rozwiązywane w czasie konsultacji z nauczycielami. Na zakończenie każdej partii materiału przeprowadzany jest  test sprawdzający wiedzę.

16 października uczniowie otrzymali regulamin oraz pierwszy zestaw zadań powtórzeniowych z matematyki,  a uczniowie klas siódmych również z fizyki. Zgodnie z terminarzem 18 listopada odbył się pierwszy test zmagań matematyczno-fizycznych z zakresu własności liczb, działań na liczbach i obliczeń praktycznych, a z fizyki z podstawowych pojęć fizycznych. 
Kolejny zestaw został przekazany uczniom 23 listopada, a test sprawdzający przewidziany jest 16 grudnia.

Każdy z testów jest równocześnie testem eliminacyjnym do finału , który odbędzie się  w czerwcu, gdzie uczniowie indywidualnie będą walczyć o tytuł laureata Zmagań Matematyczno – Fizycznych „Zdaj Lepiej”, a klasy o tytuł Mistrza Potyczek Matematyczno-Fizycznych.

Czesław Legierski

 

Regulamin zmagań matematyczno – fizycznych „Zdaj Lepiej”

  1. W zmaganiach „Zdaj Lepiej” uczestniczą wszyscy uczniowie klas VII i VIII. 
  2. Zawody składają się z eliminacji i finału na poziomach klas siódmych
     i ósmych. 
  3. Zakres materiału będzie podzielony na 6 części, zarówno w klasach siódmych jak i ósmych.
  4. Przykładowe zadania uczniowie otrzymują w plikach przez e-dziennik
    w zakładce „wiadomości”.
  5. Z każdej części uczestnicy zmagań będą rozwiązywać test eliminacyjny.
  6. Punkty uzyskane z testu będą przeliczane na oceny z wagą 3.
  7. W eliminacjach i finale uczniowie klas siódmych rozwiązują zestawy zadań
    z matematyki i fizyki a uczniowie klas ósmych zestawy zadań z matematyki. 
  8. Do finału kwalifikuje się piętnastu najlepszych uczestników z klas siódmych
    i dziesięciu z klas ósmych według uzyskanych punktów z testów eliminacyjnych.
  9. Przewidziana jest klasyfikacja indywidualna i klasowa.  
  10. Wynik końcowy uczestnika jest sumą  punktów uzyskanych w eliminacjach
    i punktów zdobytych w finale pomnożonych przez dwa.
  11. Wynik klasy jest sumą końcowych punktów uzyskanych przez wszystkich uczniów biorących udział w zawodach z danej klasy. 
  12. Dla najlepszych uczestników przewidziane są dyplomy i nagrody rzeczowe: 
    • uczniowie, którzy zakwalifikują się i przystąpią do finału otrzymują tytuł finalisty a zwycięzcy również tytuł laureata. 
    • trzech najlepszych uczestników z klas siódmych oraz z klas ósmych otrzyma nagrody rzeczowe.
  13. Klasa, która uzyska najwyższy wynik zdobędzie tytuł „Mistrza Potyczek Matematyczno – Fizycznych”.

Zakres materiału i terminarz zmagań matematyczno – fizycznych „Zdaj Lepiej”.

  • Liczby – listopad.
      1. Własności liczb.
      2. Działania na liczbach.
      3. Ułamki.
      4. Obliczenia praktyczne.
        Fizyka klasy siódme: podstawowe pojęcia fizyczne.
  • Potęgi i pierwiastki – grudzień.
    Fizyka klasy siódme: własności materii.
  • Wyrażenia algebraiczne i równania – luty.
    Fizyka klasy siódme: Prawa Pascala i Archimedesa.
  • Procenty, statystyka i rachunek prawdopodobieństwa – marzec.
    Fizyka klasy siódme: kinematyka.
  • Planimetria (geometria płaska) – kwiecień.
      1. Własności figur płaskich.
      2. Przystawanie figur
      3. Twierdzenie Pitagorasa.
      4. Pola i obwody figur w zadaniach.
      5. Układ współrzędnych na płaszczyźnie.
        Fizyka klasy siódme: dynamika.
  • Stereometria (geometria przestrzenna) – maj.
      1. Graniastosłupy.
      2. Ostrosłupy.
        Fizyka klasy siódme: praca, moc, energia.
  • Finał – czerwiec.

Uroczyste podsumowanie zmagań matematyczno – fizycznych
„Zdaj Lepiej” – wręczenie dyplomów i nagród – czerwiec.

Esportowy Turniej FIFA20 o Puchar Podbeskidzia

Esportowy Turniej FIFA20 o Puchar Podbeskidzia

ZAPRASZAMY UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I PONADPODSTAWOWYCH MIASTA BIELSKA-BIAŁEJ, POWIATU BIELSKIEGO ORAZ POWIATU ŻYWIECKIEGO DO WZIĘCIA UDZIAŁU W ESPORTOWYM TURNIEJU FIFA20 ONLINE, KTÓRY ODBĘDZIE SIĘ W DNIACH 14-22 GRUDNIA 2020.

PATRONAT:

  • Prezydent Miasta Bielska-Białej – Jarosław Klimaszewski
  • Starosta Powiatu Bielskiego – Andrzej Płonka
  • Starosta Powiatu Żywieckiego – Andrzej Kalata

PATRONAT HONOROWY:

  • Prezes TS “Podbeskidzie” – Bogdan Kłys

Turniej FIFA20 Online o Puchar Podbeskidzia

Bezpieczni w sieci z OSE – zapraszamy na webinar!

Bezpieczni w sieci z OSE – zapraszamy na webinar!

Drodzy Państwo,

obecnie dzieci spędzają w internecie więcej czasu niż w dobie nauki stacjonarnej. Porozmawiamy więc o ich bezpieczeństwie oraz dobrych – szkolnych i domowych – praktykach online.

Na jakie zjawiska w sieci trzeba zwracać szczególną uwagę? Co zrobić, żeby e-lekcje nie wymknęły się spod kontroli? Jak przygotować sprzęt do bezpiecznego korzystania z internetu? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci: Anna Rywczyńska (Kierownik Działu Edukacji Cyfrowej w NASK oraz Koordynatorka Polskiego Centrum Programu Safer Internet) i Przemysław Jaroszewski (Kierownik Działu CERT Polska) podczas webinaru „Bezpieczni w sieci z OSE”, który poprowadzi Tomasz Rożek, znany dziennikarz i popularyzator nauki oraz ambasador kampanii „Nie zagub dziecka w sieci”, w której pomaga rodzicom zadbać o bezpieczeństwo swoich pociech.

Już 3 grudnia o godz. 19.00 zapraszamy nauczycieli i rodziców na Facebook OSE. W trakcie 50-minutowego bezpłatnego webinaru eksperci poruszą najbardziej aktualne kwestie związane z cyberbezpieczeństwem i odpowiedzą na pytania uczestników.

Zapraszamy do dołączenia do naszego wydarzenia na Facebooku, gdzie znajdą Państwo więcej szczegółów, opis prelegentów oraz bieżące informacje związane z webinarem: https://www.facebook.com/events/377217396882621

Transmisja odbędzie się na fanpage’u OSE – bezpośredni link do live znajduje się tutaj: https://www.facebook.com/OSEgovpl/posts/3453547344723509

Zachęcamy do włączenia powiadomienia, dzięki czemu nie przegapią Państwo naszego webinaru.

Webinar „Bezpieczni w sieci z OSE” jest realizowany w ramach projektów Ogólnopolska Sieć Edukacyjna oraz „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014–2020. Projekt jest realizowany przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów we współpracy z Państwowym Instytutem Badawczym NASK oraz Centrum Nauki Kopernik.

Do zobaczenia!

Zespół OSE – Ogólnopolska Sieć Edukacyjna

nask.pl | ose.gov.pl | osehero.pl I it-szkola.edu.pl

facebook.com/OSEgovpl

Nasze ekologiczne działania

Nasze ekologiczne działania

Nasz szkoła podejmuje wiele działań na rzecz ochrony środowiska naturalnego.

Prowadzimy od wielu lat zbiórkę plastikowych zakrętek, które przekazujemy potrzebującym. Bierzemy udział w akcji-Zbieraj baterie i telefony. W listopadzie –w miesiącu finałowym przekazaliśmy ok. 60 kg odpadów niebezpiecznych. W październiku i listopadzie prowadziliśmy zbiórkę suchej karmy dla psów i kotów. Karmę przekazaliśmy dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Żywcu.

Prowadzimy systematyczną edukację ekologiczną dla dzieci i młodzieży naszej szkoły.

Dziękujemy uczniom i rodzicom za duże zaangażowanie w działania na rzecz środowiska.

Działamy dalej, akcje ekologiczne trwają przez cały rok szkolny.

Zapraszamy do współpracy!

Organizator

Na jakie zawody będzie zapotrzebowanie na rynku pracy?

Nagroda

NASZE SZKOLNE KOŁO KRAJOZNAWCZO-TURYSTYCZNE

NAGRODZONE

 

SKKT działające przy Szkole Podstawowej nr 1 w Rajczy zostało nagrodzone przez Starostwo Powiatowe w Żywcu w ramach konkursu na najaktywniejsze szkolne koło turystyczne. Nagroda w kwocie 400 złotych zostanie przeznaczona na dalszą działalność koła i propagowanie turystyki wśród uczniów naszej szkoły.  Nasze koło organizowało lub brało udział w następujących wycieczkach oraz imprezach turystycznych: wycieczka na Leskowiec w Beskidzie Małym, nocowanie na Przegibku, wiosenny Zlot Ekologiczny (wielokrotnie), wycieczka w Gorce, wycieczka w Beskid Wyspowy, jesienny Zlot Ekologiczny (wielokrotnie), wycieczka na Halę Krupową, nocowanie w schronisku na Rysiance. Wszystkie wycieczki przebiegły w miłej atmosferze, a członkom koła nie brakowało zapał do zdobywania górskich szczytów. Zapraszamy w nasze szeregi nowych adeptów wycieczek górskich.

 

Z turystycznym pozdrowieniem
Magdalena Omyła
Prezes SKKT przy Szkole
Podstawowej nr 1 w Rajczy

 

Formularz kontaktowy

13 + 15 =

Pin It on Pinterest